سرويس خدمات لوله بازكني سرويس خدمات لوله بازكني .

سرويس خدمات لوله بازكني

مزايا و معايب گرمايش از كف چيست؟

گرمايش از كف چيست؟

سيستم گرمايش از كف كه انتقال گرماي تابشي در روند گرمايش نقش مهمي دارد ، در مقايسه با ساير سيستم هاي گرمايشي نه تنها در صرفه جويي و بهينه سازي مصرف انرژي بلكه در رفاه و آسايش ساكنان خانه نيز داراي مزاياي زيادي است. .

سيستم گرمايش از كف:

در سال هاي گذشته ، اين سيستم به طور گسترده اي در كشورهاي اروپايي و ايالات متحده استفاده مي شد. و دليل پيشرفتهاي روزافزون در بهره وري انرژي ، توزيع يكنواخت گرما در كل سطح و فضا و جلوگيري از ايجاد مشكل در روشهاي ديگر ، از جمله سياه شدن و كپك زدن روي ديوارها ، گرفتگي و پوسيدگي لوله ها و ... است.

استفاده از سيستم گرمايش از كف براي گرم كردن محل سكونت به روشهاي مختلفي نسبت به سالهاي گذشته انجام شده است.

در حالي كه روميان باستان از زير كف خانه هاي خود كانال مي گرفتند و هواي گرم را از آن عبور مي دادند ، اجداد كره اي ها نيز قبل از عبور از دودكش ، دود حاصل از سوخت را از زير زمين منتقل مي كردند. در سال 1940 شخصي به نام سام لويت براي اين منظور لوله هاي آب گرم را در زير زمين نصب كرد براي اطلاعات بيشتر به سايت لوله بازكني در منطقه سعادت اباد تهران برچسب سربزنيد


در ايران از اين روش در مناطق كوهستاني و سردسير از جمله آذربايجان كه بيشتر در حمام استفاده مي شد استفاده مي شد.

اگر مشكلي در سيستم گرمايش از كف وجود دارد ، بلافاصله با واحد پشتيباني سايت داراي برچسب تماس بگيريد تا در كمتر از نيم ساعت بتوانيم به آنجا برسيم و براي تشخيص دقيق محل لوله هاي گرمايش روي زمين مداخله كنيم.

تيم خدمات برچسب يكي از افراد باتجربه و باتجربه براي انواع گرفتگي لوله در خانه شما است.


به طور كلي سه نوع گرمايش از كف وجود دارد:


• گرم شدن هواي گرم
• گرمايش الكتريكي
• گرم كردن آب گرم
با توجه به اينكه هوا نمي تواند گرماي زيادي را در خود نگه دارد ، روش هواي گرم در موارد مسكوني چندان مقرون به صرفه نيست و روش الكتريكي فقط درصورتي كه قيمت برق پايين باشد مقرون به صرفه است.

در مقايسه با دو روش ذكر شده ، سيستم گرمايش آب گرم (هيدروليكي) از صرفه اقتصادي و مطلوبي برخوردار است. به همين دليل ، سالهاست كه در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

گرمايش از كف به عنوان ساده ترين ، سالم ترين و طبيعي ترين روش گرمايش شناخته مي شود.


همانطور كه مردم در يك روز سرد زمستاني از اشعه هاي خورشيد احساس گرما مي كنند ، با انتقال گرماي تابشي نيز از زمين گرما دريافت مي كنند و مطمئناً احساس راحتي بيشتري خواهند داشت.

در اين سيستم گرمايشي ، دماي آب گرم در لوله هاي كف معمولاً بين 30 تا 60 درجه سانتيگراد است كه در مقايسه با ساير روش هاي ذكر شده ، جايي كه دماي آب بين 54 تا 71 درجه سانتيگراد است ، 20 تا 40 درصد انرژي صرفه جويي مي شود. مصرف.

 


در ساختمانهايي با سقف بلند ، استفاده از سيستم گرمايش از كف باعث كاهش مصرف انرژي و صرفه جويي در مصرف سوخت مي شود ، زيرا در روشهاي ديگر (مانند رادياتورها و بخاري ها) به دليل كاهش تراكم ، هواي گرم كاهش مي يابد و به سقف مي رود و در وهله اول گرم مي شود سقف.

به دليل دماي زياد هوا در كنار سقف ، ميزان انتقال حرارت به سقف از هرجاي ديگر بيشتر است و اين عامل باعث اتلاف انرژي زيادي مي شود.


در روش گرمايش از كف ، قسمت زيرين كه براي ساكنين ضروري است ابتدا گرم مي شود و هوا با دماي پايين به سقف مي رسد كه از مزاياي اصلي اين سيستم است.

از ديگر مزاياي استفاده از روش گرمايش از كف ، كه امروزه بسيار مورد توجه و استفاده قرار مي گيرد ، آسايش و آسايش افراد است ، به طوري كه راحتي و راحتي شخص در محل زندگي خود بدون هيچ محدوديتي فراهم مي شود.

 

به ياد داشته باشيد كه بدن خود را در يك اتاق گرم نگه داريد تا در حالت استراحت هواي گرم نفس نكشيد و تنفس شما بسيار ملايم باشد ، اين بهترين روش براي گرم شدن در يك آپارتمان يا يك منطقه صنعتي است.

تمام اعضاي بدن شما ، به ويژه پاي دورتر از قلب ، هميشه گرم است كه براي انسان بسيار خوشايند خواهد بود. براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كتيد


همانطور كه قبلاً گفته شد ، هنگام گرم شدن توسط رادياتور يا رادياتور ، درجه حرارت در قسمت پايين اتاق نسبت به قسمت فوقاني سردتر است ، كه براي كودكان با اندام كوچك خوشايند نيست ، بنابراين لباس آنها را افزايش مي دهد تا از
پايان دادن به بيماري ها آزادي كودكانه آنها را محدود مي كند.

برخلاف زير رادياتور كه به دليل گرم شدن بيش از حد هوا در خانه شما خشك مي شود ، سيستم گرمايش از كف رطوبت را در حد متوسطي نگه مي دارد.

همانطور كه مي دانيد ، بيشتر مردم به دليل استفاده از منابع گرما مانند بخاري و رادياتور ، در ديوارهاي كثيف و محيط زندگي احساس خوبي ندارند.

 

زيرا در سيستم گرمايش از كف ، جريان هوا به آرامي از پايين به بالا تميز مي شود تا ديواره ها تميز بمانند.

اين امر به ويژه براي افراد مبتلا به آلرژي بسيار مهم است ، زيرا محيط بايد از هرگونه محرك عاري باشد.

اين سيستم براي استفاده در مكانهايي مانند آشپزخانه و حمام كه كف معمولاً مرطوب و مرطوب است مناسب است و باعث خشك شدن كف مي شود.

مشكل مهم ديگر اين است كه در اين روش ، رطوبت خاك در بعضي از خانه ها باعث بيماري مفصل مي شود ، و درد بيماران مبتلا به اختلالات مانند روماتيسم را كاهش مي دهد.


همچنين باعث كپك زدن روي ديوارها مي شود ، در اين سيستم رشد و توليد مثل حشرات موز وجود ندارد.

يكي ديگر از مزاياي گرمايش از كف اين است كه فضاي خانه يا محل كار ديگر توسط رادياتورها و رادياتورها اشغال نمي شود ، بنابراين شما آزادي بيشتري در تغيير دكوراسيون فضاي زندگي خود داريد.

 


يكي ديگر از مزاياي اين سيستم گرمايش از كف ، روشهاي همجوشي است
اين روش مي تواند براي ذوب شدن يخ يا برف در پياده روها ، بارگيري بارها ، جاده ها ، ورودي ساختمانها و بيمارستان ها ، فرودگاه ها ، زمين هاي ورزشي ، از جمله زمين هاي فوتبال و غيره استفاده شود ، در صورتي كه دسترسي آسان و سريع به سايت مورد نياز است. از آنجا كه اين روش هزينه ها را كاهش مي دهد.

سيستم گرمايش از كف بهتر است يا رادياتور يا رادياتور ؟؟؟

اينها انواع سوالاتي است كه به ذهن خطور مي كند.

امروزه با توسعه صنعت توزيع انواع بسته ها و خطوط لوله ، شاهد رشد روزانه اين سيستم گرمايشي و رادياتور (پكيج) در خانه هاي مختلف هستيم.

پكيج نوعي موتور خانگي با اندازه كوچكتر است كه براي توليد آب گرم در سيستم گرمايش طراحي شده است.

اين بسته به خودي خود خانه را گرم نخواهد كرد و سپس به يك سيستم اضافي مانند رادياتور يا گرمايش از كف نياز خواهيم داشت.

مزاياي سيستم گرمايش از كف در مقايسه با رادياتور:

1- مصرف سوخت را كاهش دهيد:

يكي از مهمترين مزاياي گرمايش از كف ، مصرف كم بهينه اين سيستم است. مصرف سوخت گرمايش نسبت به رادياتور كمتر است.

در سيستم رادياتور ، دماي داخل آب رادياتور بايد بين 65 تا 75 درجه سانتيگراد باشد. در حالي كه دماي آب مصرفي در سيستم گرمايشي بين 35 تا 50 درجه سانتيگراد است ، اما به بسته اجازه مي دهد تا در مدت زمان كمتري به اين دما برسد و سوخت كمتري مصرف كند.

در يك خانه 100 متري ، مصرف كلي گاز در سيستم رادياتور 2.5-3 متر مكعب در ساعت است ، اما همان خانه در سيستم گرمايش از كف بين 1.5 تا 2 متر مكعب است.

 

2- سياه شدن لوله ها:

سياه شدن ديواره هاي رادياتور يكي از مشكلات خسته كننده رادياتور (پكيج) است كه ديگر در گرمايش از كف كف مشكلي ايجاد نمي كند.

اين مسئله در مورد مشكل سياه شدن ديوار بسته بندي به دليل راه رفتن روي فرش و برداشتن گرد و غبار و پرزهاي فرش ، به ديوار چسبيده شده است و به دليل دماي بالاي بسته بندي ، باعث سوختگي و سياه شدن ديواره ها مي شود. .

و در حالي كه گرمايش از كف (به دليل گرماي يكنواخت در سراسر خانه) جريان هوا وجود ندارد و اين باعث مي شود كه پرزها و گرد و غبار فرش در محيط آويزان نشود.

 

3- سايش بيش از حد رادياتور:

رادياتورها استهلاك شديدي دارند ، عمر رادياتور 10 سال است و رنگ رادياتور در چند سال اول كم رنگ مي شود. حفره ها ، دررفتگي ، شكستن قطعات مانند شيرآلات و ... نوع اين نوع سيستم ها هر ساله هزينه دارند.

 

4- گرماي دلپذير:

گرماي دلپذير در سراسر خانه از ديگر مزاياي گرمايش از كف نسبت به رادياتور است. براي گرم شدن لازم نيست به رادياتور يا شوفاژ برويد ، در هيچ جاي خانه سرد و سرد نخواهيد شد.

 

5- فضاي بيشتري براي دكوراسيون منزل داشته باشيد:

مزيت ديگر آزادي عمل در دكوراسيون است. اكثر افرادي كه از بخاري براي خانه خود استفاده مي كنند گير كرده و در تزئينات آزاد نيستند و سيستم گرمايش از كف اين مشكل را برطرف مي كند.
6- فوم براي گرمايش از كف:

كف به كار رفته در سيستم گرمايشي ساختمان را از صدا و گرما عايق مي كند. با استفاده از اين سيستم به دليل مزاياي خوب آن مي توانيد زندگي ايده آلي داشته باشيد. اجراي اين سيستم گرمايش از كف (گرمايش از كف) از تضمين و برتري بالايي نسبت به ساير سيستم ها برخوردار است.

 

لوله هاي مورد استفاده در سيستم گرمايش از كف:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي ، هزينه نصب سيستم گرمايش از كف كاهش يافته و با استفاده از لوله هاي PEX ، ديگر مشكلي در مورد لوله هاي مسي ، فلزي و پلي بوتيلن وجود ندارد.

لوله هاي پلي بوتيلن (PB) مدت طولاني است كه مورد استفاده قرار مي گيرند ، اما به دليل مشكلاتي مانند نشت آب ، به تدريج با لوله هاي جديد جايگزين مي شوند.

امروزه لوله هاي جديد پليمري از پلي اتيلن مش ساخته شده اند. مانند لوله هاي PB ، نصب آنها آسان خواهد بود ، اما به دليل ساختار مشبك خواص بهتري دارند و مشكلات لوله هاي پلي بوتيلن را ندارند.

قيمت سيستم گرمايش از كف:

براي محاسبه قيمت سيستم گرمايش از كف دو روش وجود دارد:

پاسخ: محاسبه به طور كلي بر اساس متر مربع زيربنا:

در اين روش ، ما مساحت ساختمان را در يك درصد كسر (محل كمد ، يخچال ، توالت ، توالت و غيره) تعيين شده توسط سايت نصب ضرب مي كنيم و هزينه گرمايش از كف تا يك تا حدي خاص ، كه شامل موارد زير است:

طراحي تابلو - ايزوپايپ لوله جديد يا لوله اي 16 ، پنج لايه - عايق 3 سانتي متري با 25 فشرده سازي - پلاستيك حباب دار با لايه آلومينيوم - نوار 10 سانتي متر كنار ديوار - سيم خاردار با كف گرم با ريل - گرمايش از كف كف با لوازم جانبي - نظارت - نصب و اجرا - تست و تحويل

 

ب: محاسبه به صورت حقوق اجرايي:

در اين روش با ارائه ليستي از مواد اجرا شده به كارفرما و تهيه شده توسط وي بر اساس طرح طراحي شده و قيمت لوله كشي ذكر شده در قرارداد بين سيستم گرمايش از كف انجام مي شود.

در پايان ، با توجه به محاسبات و طراحي دقيق سيستم گرمايش از كف ، توصيه مي شود اجراي سيستم گرمايش از كف را به تيم هاي مختلف واگذار نكنيد.

اجراي صحيح سيستم گرمايش از كف بايد توسط نيروهاي واجد شرايط و تحت نظارت اتحاديه موسسه انجام شود.

 

روش هاي كنترل دما در سيستم گرمايش از كف:

- سيستم كنترل دما دستي
- سيستم كنترل دما به صورت مكانيكي
سيستم كنترل خودكار دما

سيستم كنترل دما دستي:
در اين سيستم با استفاده از شيرهاي قطع كه به خروجي هاي هر منيفولد در جعبه مربوطه متصل هستند ، مي توان به صورت دستي مناطق گرمايش را كنترل كرد.

از مزاياي اين سيستم يك سيستم كنترل اقتصادي و ساده است.


سيستم كنترل خودكار دما:
در اين سيستم ، با نصب شيرهاي گرمايش از كف در داخل ديوار هر فضاي گرمايي ، از طريق تنظيم بيشتر
خردل حرارتي نصب شده بر روي شير گرمايش از كف در داخل ديوار ، دماي اتاق مورد نظر به صورت مكانيكي و اتوماتيك كنترل مي شود.

در اين روش ، يك شير تصفيه هوا نيز در داخل محفظه شير بخاري ارائه مي شود.


سيستم كنترل دما به صورت خودكار:
در اين سيستم شيرهاي برقي كه در هر محيط به طور جداگانه به سنسورهاي الكتريكي متصل مي شوند ، دستور خاموش و روشن شدن هر مدار حرارتي را دريافت مي كنند و عمليات تنظيم خودكار هر محيط را انجام مي دهند.

امكان ديگر ، مانند دماسنج نصب شده روي هر خروجي و ورودي منيفولد ، امكان كنترل و تنوع مختلف را براي كاربر فراهم مي كند.

سيستم برق اتوماتيك Pipex كاملترين روش كنترل دماي فضاي گرمايش از كف است.


با اين سيستم راحتي و آرامش را به خانه خود بياوريد.

اگر مشكلي در سيستم گرمايش از كف كف خانه خود داريد ، بلافاصله با تيم پشتيباني وب سايت برچسب تماس بگيريد تا در كمتر از نيم ساعت بتوانيم به آنجا برسيم و اقدامات لازم را براي تشخيص دقيق محل نشت لوله هاي گرمايش از كف انجام دهيم.

 

مهمترين خدمات ما:

• محل بوي فاضلاب را پيدا كنيد
• تحقق كليه خدمات افتتاح خط لوله در سراسر تهران
• تعميرات توالت فرنگي و توالت فرنگي ايراني را انجام دهيد
• خدمات زهكشي و حفر چاه در تمام مناطق تهران
• شركت

 


آموزش لوله كشي توسط تخصصي ترين لوله بازكني ها


• شكستگي لوله هاي آب را با دستگاه حرفه اي تشخيص دهيد
• حذف رطوبت و از بين بردن بوي بد فاضلاب در سراسر تهران 100٪ تضمين شده و در كمترين زمان ممكن است.

منبع: https://barchasb.net/tehran/west-area/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۰:۴۷ توسط:فني كارا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :